ZESPÓŁ
-
Umiejętność przekazywania wiedzy
-
Sukcesy zawodowe
-
Profesjonalizm
Te 3 cechy decydują o marce trenera, oraz jakości szkoleń.
Dlatego w zespole DO-IT są:
Łukasz Cybulski
Doświadczony trener, mówca, sprzedawca i przedsiębiorca. Jako jeden z nielicznych w Polsce certyfikowany trener przez „Milewski & Partnerzy” oraz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”.
Jest absolwentem elitarnej szkoły „World Class Speaker”.
Na swoim koncie posiada wystąpienia na wielu scenach, w tym na największym evencie motywacyjnym w Polsce „Życie Bez Ograniczeń”.
Swoją przygodę ze sprzedażą rozpoczął w 2004 r. Bardzo wysoka skuteczność, ambicje i predyspozycje pozwoliły mu bardzo szybko awansować na stanowisko trenera, a następnie menagera w dużej firmie handlowej.
Od kilkunastu lat, z dużymi sukcesami uczy sztuki sprzedaży interpersonalnej.
Autor książki „13 prawd szczęśliwego życia”.
Ze sceny motywuje i inspiruje do odważnych zmian oraz do wzięcia odpowiedzialności za własne życie.
Dariusz Szczotkowski
Z branżą szkoleniową związany od ponad 10 lat.
Specjalizuje się w szkoleniach w kilku pionach tematycznych: z marketingu, komunikacji wizerunkowej, właściwych zasad komunikacji interpersonalnej, oraz z zakresu zarządzania jakością, audytu wewnętrznego, profilaktyki społecznej, gdzie szkoli przede wszystkim z przeciwdziałania skutkom i występowaniu uzależnień behawioralnych, przemocy.
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Obecnie studiuje MBA na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Wcześniej urzędnik samorządowy, specjalista ds. pozyskiwania oraz rozliczania środków zewnętrznych, a szczególnie pochodzących z funduszy UE, prywatny przedsiębiorca.
Interesuje się mediami, komunikacją, polityką oraz wolnorynkową ekonomią.
Prezes Stowarzyszenia Niskie Składki. Popularny komentator polityczny i społeczny.
ANDRZEJ ROCZNIAK
Przedsiębiorca, trener, menedżer sprzedaży.
Prezes Zarządu spółek Skyway, Sky Invest, oraz współwłaściciel marki DOIT.
Ukończył w Poznaniu studia magisterskie na kierunku „Doradztwo i Coaching” realizowanym według standardów organizacji ICF.
Od 2012 roku pracuje w sprzedaży bezpośredniej. Pracował m.in. dla takich marek i firm jak Unicef, Netia, Metrohouse.
W karierze przedstawiciela handlowego szybko awansował na stanowisko menedżerskie. Był odpowiedzialny za wyniki sprzedażowe, rekrutację, oraz szkolenie zespołów handlowych.
Od 2017 roku trener sprzedaży. W swoim dorobku ma zrealizowanych kilkaset godzin szkoleniowych, dedykowanych dla przedsiębiorców oraz pracowników z zakresu sprzedaży, komunikacji, kompetencji miękkich.
Od 2020 roku przedsiębiorca działający w branży szkoleniowej.
Członek Zachodniej Izby Przemysłowo Handlowej oraz Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej.
Jarosław Nieradka
Specjalista PR, dziennikarz, redaktor, autor artykułów o tematyce gospodarczej i społecznej, prelegent konferencji i kongresów poświęconych rozwojowi gospodarczemu, wykładowca Uniwersytetu Zielonogórskiego, przedsiębiorca.
Przy projektach public relations oraz szkoleniowych współpracował m.in. z Rockwool, Centrum Technologii Internetowych, Fundacją Przedsiębiorczość, Stowarzyszeniem Integracja, instytucjami publicznymi
Autor i współtwórca kilkudziesięciu projektów wspierających przedsiębiorczość, rozwój rynku pracy oraz promocję gospodarczą.
Działacz gospodarczy, od roku 2003 związany z Organizacją Pracodawców Ziemi Lubuskiej, w latach 2006-2019 jako dyrektor biura, od 2019 jako Członek Zarządu, Wiceprzewodniczącego.
Wykształcenie wyższe: absolwent filologii polskiej z dziennikarstwem na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Ukończył liczne szkolenia w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i strategii marketingowej.
BARTŁOMIEJ MISZTAL
Menedżer, handlowiec, specjalista ds. komunikacji interpersonalnej. Związany ze sprzedażą bezpośrednią od 10 lat. Przeszedł ścieżkę kariery od doradcy, przez trenera do menedżera zespołu sprzedażowego. Aktualnie zarządza kilkunastoosobowym zespołem handlowców w branży sprzątającej. Od 5 lat szkoli zespoły pracowników z zakresu sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, asertywności, negocjacji, organizowania własnego czasu pracy oraz zarządzania własnym potencjałem. Podczas swojej dotychczasowej pracy zawodowej przeprowadził ponad 100 szkoleń i warsztatów dla firm i klientów indywidualnych z zakresu sprzedaży, zarządzania, asertywności, negocjacji oraz komunikacji.
Posiada wykształcenie wyższe.
Sławomir Lewicki
Specjalista ds. Prawa Zamówień Publicznych.
Dyrektor odpowiedzialny za przygotowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w przygotowywaniach oraz realizacji przetargu.
Przeprowadził ponad 200 godzin szkoleń z zakresu Prawa Zamówień Publicznych.
Były Komendant Wojskowego Oddziału Gospodarczego odpowiedzialny za zabezpieczenie logistyczne, finansowe i ochronę obiektów.
Były Dyrektor ds. inwestycji odpowiedzialny za przygotowanie dokumentacji niezbędnej do otwarcia kopalni kruszyw.
Marcin Piechuła
Od 10 lat związany jest z branżą handlową. Większość swojej kariery spędził na stanowiskach menedżerskich. Od 2016 roku szkoli z zakresu sprzedaży oraz zwiększa potencjał pracowników w firmie HCS Europe Sp. z o.o. Od 5 lat pomaga pracownikom wykorzystywać w pełni swój potencjał zarówno w szkoleniach wewnętrznych dla pracowników firmy HCS Europe Sp. z o.o., szkoleniach na rynku komercyjnym jak i szkoleniach dofinansowanych w ramach projektu „Centrum Usług Rozwojowych w województwie śląskim. Wsparcie na rzecz MSP i ich pracowników”, realizowanym przez Agencję Rozwoju Regionalnego w Częstochowie. Skutecznie zarządzał kilkudziesięcioosobowymi zespołami sprzedażowymi. Ukończył szkolenia m.in. z zakresu wdrażania „Normy ISO 9001:2015”, „Jak podnieść ceny i nie stracić klienta”, „Sprzedaż koncepcyjna. Skuteczne strategie sprzedaży”. Ekspert w dziedzinie motywowania, wydobywania potencjału oraz ustalania systemu szkoleń dla firm. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla firm a także klientów indywidualnych z zakresu sprzedaży bezpośredniej, rozwijania potencjału pracowników, zarządzania zespołem, skutecznej sprzedaży, komunikacji, zarządzania sobą w czasie, oraz kompetencji miękkich.
PATRYK LEWICKI
Jeden z twórców marki DOIT. Przedsiębiorca zatrudniający ok. 350 pracowników.
Wspólnik trzech spółek. Prezes Spółdzielni Socjalnej Zakład Usług Komunalnych i Kopalnianych.
Dyrektor, oraz mózg zarządzający firmą CONTACT.
Członek stowarzyszenia „TERAZ LUBUSKIE”, jedyny przedstawiciel Polski zachodniej w radzie Polskiej Izby Gospodarczej Czystości, członek komisji rewizyjnej Zachodniej Izby Przemysłowo Handlowej w Gorzowie, przedstawiciel Związku Lubuskich Organizacji Pozarządowych w komitecie monitorującym programu Polska – Brandenburgia.
W latach 2014-2016 Starosta Sulęciński.
Specjalista w dziedzinie pozyskiwania środków z Unii Europejskiej, oraz funduszy krajowych, zarządzania zasobami ludzkimi, oraz organizacji pracy zespołu w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach.
Posiada aktualny certyfikat bezpieczeństwa o klauzuli poufności.
Mówca motywacyjny współpracujący z MMŚP.
Posiada kilkuletnie doświadczenie w szkoleniach dla biznesu z zakresu zarządzania, współpracy w zespole, pozyskiwania dotacji.
SZKOLENIA DLA BIZNESU I INDYWIDUALNE
Skontaktuj się z nami
Chętnie Ci doradzimy
