Wyr贸偶nij si臋 z t艂umu聽przeci臋tnych sprzedawc贸w

szkolenie:

EFEKTYWNE TECHNIKI
SPRZEDA呕Y

 

(2 dni 鈥 ok. 16 godzin szkoleniowych)

Prowadzi:
艁ukasz Cybulski

Trener, m贸wca, sprzedawca i przedsi臋biorca

Grupa docelowa

Przedstawiciele handlowi / Sprzedawcy / Osoby pracuj膮ce z klientem

Trener

efektywne techniki sprzeda偶y

Trener 艁ukasz Cybulski

艁ukasz Cybulski

 

Do艣wiadczony trener, m贸wca, sprzedawca i przedsi臋biorca.聽Jako jeden z nielicznych w Polsce certyfikowany trener przez „Milewski & Partnerzy”, oraz Stowarzyszenie Konsultant贸w i Trener贸w Zarz膮dzania 鈥濵ATRIK鈥. Jest absolwentem elitarnej szko艂y 鈥濿orld Class Speaker鈥. Na swoim koncie posiada wyst膮pienia na wielu scenach, w tym na najwi臋kszym evencie motywacyjnym w Polsce „呕ycie Bez Ogranicze艅”.聽Swoj膮 przygod臋 ze sprzeda偶膮 rozpocz膮艂 w 2004 r. Bardzo wysoka skuteczno艣膰, ambicje i predyspozycje pozwoli艂y mu bardzo szybko awansowa膰 na stanowisko trenera, a nast臋pnie menagera w du偶ej firmie handlowej. Od kilkunastu lat, z du偶ymi sukcesami uczy sztuki sprzeda偶y interpersonalnej. Autor ksi膮偶ki 鈥13 prawd szcz臋艣liwego 偶ycia鈥. Ze sceny motywuje i inspiruje do odwa偶nych zmian oraz do wzi臋cia odpowiedzialno艣ci za w艂asne 偶ycie.

Cel szkolenia

Efektywne techniki sprzeda偶y

Szkolenie przygotowuje do w艂a艣ciwej pracy z klientem, uczy odpowiedniego nastawienia i podej艣cia do sprzeda偶y. Po poznaniu praktycznych technik, uczestnik nab臋dzie konieczne w pracy handlowca umiej臋tno艣ci finalizowania ka偶dej transakcji.

Efekty szkolenia

Dzi臋ki szkoleniu uczestnicy:
  • Naucz膮 si臋 efektywnej sprzeda偶y
  • Dowiedz膮 si臋 jak poprawnie budowa膰 relacj臋 z klientem
  • Poznaj膮 najskuteczniejsze techniki sprzeda偶y
  • Naucz膮 si臋 pos艂ugiwa膰 j臋zykiem korzy艣ci
  • Dowiedz膮 si臋 jak post臋powa膰 z obiekcjami klienta
  • Poznaj膮 sprawdzone metody 鈥瀦amykania sprzeda偶y鈥

Materia艂y dla uczestnik贸w

Materia艂 szkoleniowy w formie papierowej (skrypt)
Materia艂y pi艣miennicze 鈥 notatnik, d艂ugopis.

Program szkolenia

efektywne techniki sprzeda偶y

Szkolenie zaplanowane jest na 2 dni, 艂膮cznie ok. 16 godzin szkoleniowych.

Modu艂 I –聽Na dobry pocz膮tek

 

  • Zastanowimy si臋 nad znaczeniem zawodu sprzedawcy.
  • Odpowiemy sobie na istotne pytanie 鈥 鈥濩zy skutecznym sprzedawc膮 trzeba si臋 urodzi膰?鈥.
  • Dowiesz si臋 czym charakteryzuje si臋 sprzeda偶 interpersonalna.
  • Porozmawiamy o etyce sprzedawcy i nastawieniu Klient贸w do sprzeda偶y w szczeg贸lno艣ci po
    2020 r.

Efekt:

Zrozumiesz swoje nastawienie i podej艣cie do sprzeda偶y, cz臋sto niew艂a艣ciwe podej艣cie lub b艂臋dne przekonania mog膮 blokowa膰 Ci臋 przed zawodowym sukcesem. Z ca艂膮 pewno艣ci膮, przekonasz si臋, 偶e sprzeda偶 jest zbiorem nauczanych kompetencji. Dowiesz si臋, 偶e skuteczne techniki sprzeda偶y interpersonalnej mo偶esz wykorzystywa膰 w ka偶dej sytuacji, etycznie i bez manipulacji. Bez wzgl臋du na to, jaki produkt czy us艂ug臋 oferujesz i z jakim typem Klienta masz styczno艣膰. Zrozumiesz r贸wnie偶, jaki jest wsp贸艂czesny Klient oraz sprzedawca.

Modu艂 II – Fundamentalne zasady sprzeda偶y

 

  • Przeanalizujemy znaczenie czterech filar贸w skutecznej sprzeda偶y.
  • Przedyskutujemy wst臋pnie najwa偶niejsze regu艂y i zasady profesjonalnej obs艂ugi Klienta.
  • Porozmawiamy o cechach najlepszych handlowc贸w.
  • Poznasz sw贸j naturalny spos贸b my艣lenia oraz dzia艂ania.

Efekt:

Poznasz cztery filary skutecznej sprzeda偶y, kt贸re stan膮 si臋 podwalin膮 Twojego sukcesu sprzeda偶owego. Zrozumiesz, dlaczego pewne grupy sprzedawc贸w, zawsze osi膮gaj膮 ponadprzeci臋tne wyniki. Poznasz sw贸j naturalny spos贸b my艣lenia oraz dzia艂ania, przy wykorzystaniu nowoczesnego narz臋dzia diagnostycznego. Dowiesz si臋 jak wykorzystywa膰 swoje naturalne predyspozycje w sprzeda偶y czy relacjach prywatnych. Przekonasz si臋, dlaczego tak 艂atwo dochodzisz do porozumienia z niekt贸rymi Klientami, ale z pewnymi grupami masz powa偶ny problem. B臋dziesz
potrafi艂 zdiagnozowa膰, z jakim typem Klienta masz styczno艣膰 i jak efektywnie z nim rozmawia膰.

Modu艂 III – Spotkanie handlowe

 

  • Om贸wimy plan spotkania handlowego i przeanalizujemy jego strategi臋.
  • Wsp贸lnie zastanowimy si臋 nad kluczowymi momentami spotkania z Klientem.
  • Ustalimy cele poszczeg贸lnych etap鈥倃 spotkania sprzeda偶owego.

Efekt:

Poznasz konstrukcj臋 skutecznego spotkania handlowego. B臋dziesz potrafi艂 rozpozna膰 jego poszczeg贸lne etapy i zrozumiesz ich cele. Dzi臋ki tej wiedzy, pozb臋dziesz si臋 zb臋dnych, nadmiernych cz臋艣ci prezentacji, skupisz si臋 na najistotniejszych i skutecznych elementach. Twoje spotkania b臋d膮 klarowne, jasne i zdecydowanie zyskaj膮 na jako艣ci.

Modu艂 IV – Przygotowanie do sprzeda偶y

 

  • Zastanowimy si臋 nad istot膮 przygotowania sprzedawcy.
  • Porozmawiamy o nastawieniu sprzedawcy.
  • Om贸wimy temat przygotowania logistycznego oraz mentalnego.

Efekt:

Przekonasz si臋 jak istotne w pracy handlowca jest przygotowanie i jak wp艂ywa na jego skuteczno艣膰. Otrzymasz szereg narz臋dzi, kt贸re zdecydowanie pomog膮 Ci w organizacji pracy. Poznasz skuteczne i sprawdzone metody przygotowania mentalnego, przed spotkaniem z Klientem. Podniesiesz sw贸j poziom motywacji do sprzeda偶y.

Modu艂 V – Pierwszy kontakt z Klientem

 

  • Om贸wimy podstawowe zasady budowania pierwszego wra偶enia.
  • Dowiesz si臋 co to jest 鈥濭arda behawioralna鈥.
  • Poznasz skuteczne sposoby na 鈥瀙rzebicie鈥 si臋 przez 鈥濭ard臋 behawioraln膮 Klienta鈥.
  • Znajdziemy skuteczny spos贸b, by艣 wyr贸偶ni艂 si臋 z t艂umu przeci臋tnych sprzedawc贸w.

Efekt:

Pierwsze wra偶enie jakie zrobisz na swoim Kliencie, mo偶e okaza膰 si臋 kluczowe w kontek艣cie dalszej relacji. Dowiesz si臋 jak wywiera膰 na swoich rozm贸wcach dobre, pierwsze wra偶enie. Om贸wimy czym jest 鈥濭arda behawioralna鈥, sk膮d si臋 wzi臋艂a i jak sobie z ni膮 radzi膰. Otrzymasz rewelacyjne narz臋dzie 鈥4 x 20鈥, dzi臋ki kt贸remu, zdecydowanie 艂atwiej przyjdzie Ci budowanie relacji z Klientem.

Modu艂 VI – Fundamenty zaufania

 

  • Dowiesz si臋 co to jest 鈥濫fekt Kolendowy鈥 i jak sobie z nim poradzi膰.
  • Zastanowimy si臋 nad istot膮 鈥濻mall Talk鈥.
  • Om贸wimy zasady efektywnego 鈥濻mall Talk鈥 z Klientem.
  • Przeanalizujemy podstawowe zasady pozyskiwania zaufania Klienta.
  • Poznasz zasady budowania dobrych relacji z Klientem.

Efekt:

Przyznasz, 偶e ci臋偶ko b臋dzie Ci sprzeda膰 cokolwiek, je艣li Tw贸j Klient Ci臋 nie polubi. Je艣li Ci nie zaufa, to mo偶esz zapomnie膰 o jakiejkolwiek transakcji. Podczas tego modu艂u poznasz zasady budowania dobrych relacji z Klientem oraz pozyskiwania jego zaufania. B臋dziesz potrafi艂 roz艂adowa膰 nieprzyjemne napi臋cie, kt贸re cz臋sto towarzyszy spotkaniom handlowym. Dowiesz si臋 jak prowadzi膰 skuteczny 鈥濻mall Talk鈥, jak by膰 mi艂ym, ale nie nachalnym. Zdob臋dziesz praktyczn膮 wiedz臋, kt贸ra pomo偶e Ci budowa膰 dobr膮 atmosfer臋 podczas spotkania z Klientem.

Modu艂 VII聽– Analiza i wzbudzanie potrzeb

 

  • Om贸wimy istot臋 analizy potrzeb.
  • Przeanalizujemy sposoby badania potrzeb Klienta.
  • Poznasz sposoby na wzbudzanie nowych potrzeb Klienta.

Efekt:

Jeden produkt, potrzeb tyle, ilu Klient贸w. S艂ysza艂e艣 to kiedy艣? Dowiesz si臋, jak wa偶na w procesie sprzeda偶owym jest analiza potrzeb. B臋dziesz potrafi艂 skutecznie diagnozowa膰, a nawet wzbudza膰 potrzeby Klienta. Zdob臋dziesz umiej臋tno艣膰 skutecznej obserwacji oraz trudnej sztuki zadawania pyta艅.

Modu艂 VIII – Efektywna prezentacja

 

  • Om贸wimy sposoby prezentowania produkt贸w czy us艂ug.
  • Zdiagnozujemy znaczenie komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej.
  • Przeanalizujemy istot臋 metafor w prezentacji.
  • Poznamy konstrukcj臋 opowiadania anga偶uj膮cych historii.
  • Dowiesz si臋 jak m贸wi膰 ciekawie i skutecznie.

Efekt:

Ten modu艂 wska偶e Ci modele skutecznej komunikacji z Klientem. Nauczysz si臋 jak m贸wi膰 ciekawie i z polotem. Zobaczysz jak 艂atwo zaanga偶owa膰 Klienta w rozmow臋. Poznasz zasady dobrego m贸wcy i 艣wietnego s艂uchacza. B臋dziesz wiedzia艂 co to oznacza s艂ucha膰 aktywnie i co wi臋cej, jak s艂ucha膰 emocji. Dowiesz si臋, kiedy i jakie pytania b臋d膮 Ci sprzyja艂y i jakich w danym momencie unika膰. Twoja prezentacja stanie si臋 atrakcyjna dla Klienta i co najwa偶niejsze skuteczna.

Modu艂 IX聽– Finalizacja sprzeda偶y

 

  • Om贸wimy, dlaczego wi臋kszo艣膰 sprzedawc贸w ni zamyka sprzeda偶y i jakie s膮 tego skutki.
  • Zastrze偶enia Klienta, w膮tpliwo艣ci, obiekcje 鈥 przeanalizujemy skuteczne sposoby na nie.
  • Zastanowimy si臋 jak efektywnie stopniowa膰 swoj膮 ofert臋 i po co to robi膰?
  • Przeanalizujemy wsp贸lnie jak tworzy膰 ofert臋 nie do odrzucenia.
  • Prze膰wiczymy skuteczne techniki zamykania sprzeda偶y.

Efekt:

Oko艂o 80% handlowc贸w, nie proponuje na rozmowach handlowych zakupu. Dowiesz si臋, dlaczego warto zamyka膰 sprzeda偶, kiedy to robi膰 i jak. Nauczysz si臋 jak reagowa膰 na obiekcje Klienta i jak sobie z nimi radzi膰. Nauczysz si臋 stopniowa膰 swoj膮 ofert臋 i tworzy膰 ostateczn膮, nie do odrzucenia przez Klienta. B臋dziesz wiedzia艂 w kt贸rym momencie finalizowa膰 transakcj臋, wykorzystuj膮c efektywne techniki zamykania sprzeda偶y. Klienci b臋d膮 chcieli od Ciebie kupowa膰.

SZCZEG脫艁OWE
INFORMACJE

Nazwa szkolenia

Efektywne techniki sprzeda偶y

Miejsce szkolenia

Dopasowane do potrzeby klienta

Czas trwania szkolenia

Proponowane 16 godz szkoleniowych (mo偶liwo艣膰 dopasowania do potrzeb klienta)

Cena szkolenia

Do ustalenia 鈥 w zale偶no艣ci od liczby godzin oraz oczekiwa艅 klienta

W Cenie szkolenia

Audyt badaj膮cy wiedz臋 i potrzeby uczestnik贸w przed szkoleniem.
Program, 膰wiczenia, warsztaty dopasowane do potrzeb i bran偶y klienta.
Materia艂y szkoleniowe dedykowane dla Firmy Klienta.
Do 10 dni roboczych po szkoleniu uczestnicy maj膮 prawo konsultacji z trenerem.

Udzia艂 w szkoleniu zostanie potwierdzony certyfikatem.

p

Szkolenie zostanie zrealizowane zgodnie z aktualnymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz G艂贸wnego Inspektoratu Sanitarnego w zakresie zapobiegania rozprzestrzeniania si臋 pandemii SARS-Cov-2.

Pliki do pobrania

Pobierz program szkolenia w formacie PDF by mie膰 do niego wygodny dost臋p w kazdym momencie.

SZKOLENIA DLA BIZNESU I聽INDYWIDUALNE

Skontaktuj si臋 z nami

Ch臋tnie Ci doradzimy

65-775 Zielona G贸ra

ul. Zacisze 5E/4

tel. +48聽576 910 252
mail: kontakt@szkolenia-doit.pl